wtorek, 25 listopada 2008

64. Moja być Jedi po raz ostatni

Ostatnia trzecia część.


Ostatnia trzecia część.

15 komentarzy:

g#kenobi pisze...

LOL Nie przypuszczałem, że posuniesz się tak daleko:D

Anonimowy pisze...

Mnie ciekawi jedno. Jak ten odważnik zjednoczył się z Mocą^^... Silniejszy mocą od Jar-Jara? Hmmm... w sumie :P

Maraska pisze...

Co na to Obrońcy Praw Jar-Jarów? ;>

Anonimowy pisze...

He, he... Słyszałem o ruchu "Ahsoka must die!", ale o "Jar-Jar must die!" już nie. Aż tak nie lubisz Jar-Jara? Pocieszny stworek.

Mini pisze...

:D dobre nie przypuszczałem że będziesz brnął dalej. Fajne choć już poprzednie były ciekawsze.

A teraz zalatuje mi Robot Chickenem SW Episode I :D

Riff pisze...

Po ostatnim odcinku Wojen Klonów ja już we wszystko uwierzę...

Anonimowy pisze...

Oja nie moggeeeeeeeeeeee! Człowieku to jest mega dobre! Zajebisty pomysł. Fajnie że masz zryty beret jak ja i moi koooomple! Czacha dymi jak sie myśli o toich rysooooooonkach!!!!!!!!!!!!! - Wisehead.

G pisze...

Jak czacha dymi to już lepiej nie myśl... A co do twoich pomysłów to są naprawdę świetne nadają sie na basha albo coś w tym stylu. Może na takich portalach znajdziesz kogoś kto cię polubi wystarczy że powysyłasz kilka swoich cytatów z życia codziennego.

Co do obrazka to fajny ale czekając na nowe obrazki mam nadzieję na coś lepszego bo po poprzednich obrazkach wiem że Ciebie na to stać. Więc do roboty ;P New Hope na następny obrazek ;)

11 pisze...

Wg mnie powtórka z rozrywki słabe:( Mam nadzieje ,że pomysły ci się nie wyczerpały:)

Darth Fon pisze...

hahahahaha lol. Ale tak w sumie to nie wiem czemu wszyscy tak nie lubią Jar Jar'a. Ja go tam lubie, a ostatni odcinek TCW był dość dobry . Trohce absurdalny ale dobry

Maraska pisze...

Nie koniecznie lubię ;p
No ale żeby go zaraz na śmierć skazywać?
Nawet duchem nie ma spokoju :D

O mnie? pisze...

kiedy zobaczę gołą księżniczkę Lenę - Święty Mikołaj - http://www.swietymikolajblog.blogspot.com/

Samalai pisze...

Jak dla mnie pierwszy komiks z serii był rewelacyjny, drugi już mnie nie śmieszył... trzeci to już zupełnie. Te ostatnie dwa uważam za najgorsze ze wszystkich, jakie masz na tym bloggerze.
Takie małe, subiektywne zdanie.
Pozdrawiam.

Squizzus pisze...

czyżby dawno nie było czegoś nowego.? xD

otis pisze...

Zaraz będzie, właśnie koloruję :)